در حال بارگذاری ...
  • آزادسازی پنچ هکتار از اراضی شاطر محمد دماوند به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال

    طی هفته گذسته ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی پلاک شاطر محمد دماوند در راستای اجرای دستور قضایی آزاد شد، لازم به ذکر است که پلاک شاطرمحمد از مرغوب‌ترین پلاک‌ها در شرق استان تلقی می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی دماوند از آزادسازی اراضی شاطر محمد دماوند در اجرای احکام قضایی به میزان پنج هکتار خبر داد .

    احمد همتی ضمن اعلام این خبر گفت : ارزش اراضی آزاد شده ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که رفع تصرف ها با اخذ احکام قضایی و طی تعامل صورت گرفته با دادستانی و تلاش شبانه روزی همکاران اداره حقوقی و یگان حفاظت اراضی اداره کل صورت گرفته است که امیدواریم این روند هر روز بهینه تر و نهادینه تر شود .

    وی گفت : طی هفته گذسته ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی پلاک شاطر محمد دماوند در راستای اجرای دستور قضایی آزاد شد، لازم به ذکر است که پلاک شاطرمحمد از مرغوب‌ترین پلاک‌ها در شرق استان تلقی می‌شود .

    رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت : اراضی و مناطق دماوند معمولا در تیررس زمین ‌خواران قرار دارد ، این در حالی است که بیش  از ۸۰ درصد اراضی دماوند ، ملی و موات است ولی متاسفانه به طور دائم هدف دست اندازی انفال عمومی قرار می‌گیرد .

    همتی در پایان گفت : ضمن برخورد مستمر یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با موارد زمین‌خواری ، در این زمینه شهروندان هم می‌توانند از طریق تلفن ۱۶۵۶ ارتباط مستقیم با کارشناسان یگان حفاظت اراضی برقرار کنند و در جلوگیری از وقوع هرگونه تعرض به اراضی ملی با پلیس پیشگیری سازمان ملی زمین و مسکن همکاری و همیاری داشته باشند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعطای ۶۵ قطعه زمین به ۱۳۰ خانواده واجد شرایط در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرستان ...

    |

    دولت در بحث تسهیلات پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و در مورد زیرساخت هم تا حد امکان به مردم کمک می‌کنیم تا پروژه هر چه سریع‌تر به ثمر برسد .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است .

    |

    نظرات کاربران